Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

RECENZE: Angry Birds 2 nebrat. Je to klasické free 2 play svinstvo

Finské studio Rovio, které stojí za fenoménem Angry Birds, se potýká s problémy. Poslední hry si nevedly dobře, propouštělo se a klesly i zisky spojené s merchandisingem. Neblahý trend mají zastavit právě Angry Birds 2.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J71i75ř77í 85K96a24r63á28s34e75k 1213282652471

Vytočený fógle jsem hrál na začátku. Pak přišly různý mutace, ty mě moc neoslovily, ale tahle "dvojka" mě zatím baví a vesele postupuju level od levelu a vše zatím zadarmo. Nevím, co se vám komu nelíbí.

0/0
10.8.2015 15:16

O11n61d58ř63e34j 21K22o87p73e76c58k79ý 6570565417208

Přesně jak bylo řečeno, též doufám, že jim to zisky nevylepší. Tyto hry je třeba bojkotovat a ukázat všem vývojářům, že F2P model ovlivňující hratelnost je slepá vývojová větev a nechutnost k tomu.

+3/−1
10.8.2015 12:56

K97a35r31o59l26í46n10a 24P55o95s10p58í21c66h58a72l93o97v74á 6666431279966

Pardon, to mělo být +

Tenhle model taky nesnáším, nazvala bych to spíš pay to win nez free 2 play.

0/0
15.8.2015 14:21

L63e92o82š 12V11e36r26n65e17r 4864230776853

Plně souhlasím, F2P model je "svinstvo" a totálně ničí hry. To radši žádnou než nedomrdlou hru! Kdysi dávno za starých časů stačilo zaplatit za pěknou hru, a měli jste 100% jistotu, že ji všichni na celém světě mají stejnou, za stejné peníze - stejné šance, obtížnost atd. Bez reklam !!!!!

+11/−1
10.8.2015 11:21

M95i15c30h64a61l 43K17a37l21a62š 7769166279

Zkusil sem, po 15 minutách smazal. Tragická parodie na moderní hru...

Pay 2 Win systém je přímo odporný až nechutný.

Nevidím jediný důvod tohle hrát, když už těch předchozích ptáků vyšlo tolik, že si s nima člověk vystačí na dekádu. Nemluvě o naprosto skvělých Bad Piggies (které ale hádám byli na ldi až příliš chytrý a nezvládali u toho až tak moc myslet :-( ).

No, prostě odpad. Pořád mám problém na tablet splašit kvalitní tituly (zatím si musím vystačit s The Room, Blek, Simple Rockets a třeba Door Kickers - za ně si prostě zaplatím jednou a nazdar).

+4/0
10.8.2015 10:40

P85a85v59e80l 73T76r79ü37b67e65n43e44k98r 7861391392912

Souhlas. Ještě bych zde ale opravdu doporučil Monument valley. Sice krátký ale fajn zážitek.

+2/0
10.8.2015 11:13

O71n96d88ř72e75j 87K77o19p15e98c19k68ý 6510395167948

Limbo, to mohu vřele doporučit.

+1/0
10.8.2015 12:57
Foto

P82a50v39e16l 35H22a46r96t57m38a48n 8856301621567

Tohle už ani není Pay2Win, tohle je další fáze - Pay2Play. :)

+3/0
10.8.2015 14:45

V76o97j28t90ě78c26h 54R19ů96ž80e71k 1677772694682

https://www.youtube.com/watch?v=SrDSqODtEFM

0/0
10.8.2015 10:37

D25a36n 36S48v25o45b98o33d66a 6591605907246

free to play ze své podstaty neni svinstvo, jak píše pak Chytil, tahle hra je ale spíš pay to play... každopádně, mi nevadí pár korun do hry dát, když mě baví, ale blbé na tom je, že cenová politika je koncipované dle cílového trhu, a pokud průměrné platy řekněme v USA jsou 4x vyšší než tady, tak ty částky jsou pro ně pár korun... kdyby to stálo 1/4 v korunách tak by nás ty free to play hry (a nebo klidně i ty pay to play) hned víc bavily...

+2/−3
10.8.2015 10:29

A47l49e90x87a52n52d42r 70C33h48y36t77i38l 2404422345631

Napriklad klasicke F2P Dota2 Vas bavi stejne, at do toho ty penize date nebo nedate, protoze jedine, co si muzete koupit, jsou vstupenky na turnaje nebo skiny na hrdiny, ktere na hru jako takovou a jeji mechanismy nemaji vliv.

+1/0
10.8.2015 10:40

M54a68r36e87k 23Š22e59b81e46s20t76a 2733611413287

S těma platama je to blbost...podívejte se za kolik se prodávají velké normální hry-----a zjistíte, že za velkou AAA hru, třeba zaklínač, zaplatíte tolik co za průměrný balíček herních gemů ve F2P hře.....takže co to je když to není svinstvo? Jinde za 1200 dstanu obrovskou propracovanou hru která mě vydrží leckdy i stovky hodin.....za 1200 dostanu např. 1500 zelených gemů které můžu utratit klidně během hodiny - a to je prostě free to play svinstvo!

+7/−1
10.8.2015 10:52

J34o39s71e57f 88K82a24r34f37í97k 7912865986690

A Vás s bouchačkou u hlavy někdo nutí si ty zelené gemy koupit?:-P

F2P je o tom, že hrajete ZADARMO a pokud chcete, tak si za něco připlatíte. Ano, některé hry to mají nastaveno tak, že bez peněz si nezahrajete a necháte tam "velké" peníze, ale to už je jen a jen na vás...

+1/−2
10.8.2015 11:05

M85a15r66e97k 13Š14e91b64e35s34t36a 2413161153427

já sem ale nepsal o tom že někdo někoho nutí, já sem psal o rozdílu co dostanu za 1200 korun.....někde plnohodnoutnou hru na které makalo spousta lidí několik let....jinde dostanu vzdušný prd který po pár hodinách hraní zcela vyčpí....

+5/0
10.8.2015 11:12

A64l95e70x17a18n52d98r 68C83h45y79t39i43l 2984892315341

To je jen Vase zbozne prani, hromada placenych titulu totiz stoji za starou backoru, at na tom travili treba 10 let. Napriklad Duke Nukem, ci Elder Scrolls Online, ktere bylo tak spatne prijato, ze zrusili radsi i ty mesicni poplatky.

0/0
10.8.2015 12:36

A59l21e60x15a20n75d58r 36C35h69y13t47i30l 2574752195911

To uz je pay to play a to je kapanek rozdil. Kazdopadne se zbytkem souhlas.

0/0
10.8.2015 11:16

A71l11e30x79a90n26d86r 45C81h62y32t74i58l 2654452135121

Tak si porovnejme celkove naklady

Dota2 - koupena 2x vstupenka za 7Eur (kterou jsem chtel hru podporit a tem nejlepsim zvednout vyhru v sampionatu), vydelky z prodanych itemu, ktere mi padly cca 2Eura, odehrano 2200 hodin

Witcher3 - cena 59 Eur, odehrano 50 hodin a hle, mame tu datadisk, za ktery se bude zase platit.

Uvaha o konecnych dvanacti stovkach je nesmysl.

0/−1
10.8.2015 11:21

M80a93r54e37k 54Š30e22b79e81s82t94a 2313631873137

super srovnávat vstupenku se hrou ---- :-/ Ještě srovnejte Angry birds že si můžete koupit plyšáka na kterém dřeli děti v číně a půjdu do kolen ;-D

a co jiné F2P pane Chytil....říkal ste, že jich je prej hodně co mají dobrej F2P model...ale pořád melete jen o dotě .)

0/−1
10.8.2015 11:26

A30l50e36x87a10n53d68r 94C73h68y37t23i35l 2604762145671

Vstupenka je Option, byla to ma vule ji koupit a komunitu podporit, protoze je to dobra hra a podporim ji rad. Ale klidne si to odmyslete a vlastne jsem na hrani vydelal dve eura ;-)

Neni jich "prej" hodne, je jich hodne. Drtivou vetsinu uvedenych jsem hral osobne (hry si vetsinou docela vybiram, protoze se venuju vyhradne Dote), ten zbytek mam doporucen od znamych.

MOBA: LoL, Smite, HotS

Karetni: Heartstone, Magic

RPG: Drakensang online, Path of Exile

Strategie: Airmech

FPS: Planetside 2, Team Fortress 2, Warframe, Warface, Heroes and Generals, Defiance, BattlefieldPlay4free tusim zrusili

Akcni: WoT, War Thunder, Magicka, Marvel Heroes, Robocraft

Napocital jsem jich 17, ktere jsem hral osobne a davam to z hlavy. Takze jich jiste bude vic nez tech 20. Mnohem vic. Takovych tech Indie her zdarma je plny internet. Nemam cas ani chut zkouset neco noveho, kdyz mi to co mam, zatim vyhovuje.

0/0
10.8.2015 12:16

M44a28r75e80k 63Š64e27b80e17s98t18a 2433901243287

tak ale to co ste vypsal sou právě ty hry které převedli F2P do hratelné podoby....navíc Drakensang už není co býval .) Dobře uznávám není jich na jednu ruku ale stejně jsou to právě ty zlaté vyjímky které potvrzují pravidlo že jinak je to odpad....

0/0
10.8.2015 13:30

A73l28e54x17a39n56d12r 57C22h98y80t67i27l 2174862295151

Ano, protoze tohle je skutecne free to play, nikoliv pay to win ci jine hruzne odbocky. Jak je ale z diskuze videt, mnoho lidi to haze do jednoho pytle, a je to skoda. Hlavne pro hrace samotne.

0/−1
10.8.2015 14:28

K78a37r86o45l21í31n65a 85P18o16s92p54í60c61h81a54l19o48v16á 6156691739206

S tím, že je WoT free2play nesouhlasím. F2P je to maximálně do tier 8, pak už je to opruz typu pay2win, který je bez premia téměř nehratelný. S kamarády jsme nad tím před lety strávili stovky hodin, dnes už to z party hraje jen jeden. Všechny odradil právě ten přiblblý model.

0/0
15.8.2015 14:49

A42l69e62x81a82n95d10r 73C30h79y12t63i63l 2364822625961

Kdybych mel jmenovat opravdu dobre placene AAA tituly, ktere jsem si skutecne dobre uzil, take jich bude malo. To ale neznamena, ze apriori reknu, ze vsechny placene tituly stoji za houby, protoze jen par z nich me oslovilo. A ze je to vlastne vyjimka potvrzujici pravidlo. Nema to logiku

0/0
10.8.2015 14:31

M88a30r30t49i18n 13C61u47m97p23e18l68i79k 7231440143262

to nemyslite vazne? Datadisk, ze ktery se bude zase platit? To je trochu rozdil, ne? Herni rozsireni je rozdil a nakupovani zivotu je rozdil. Nemluvim ani tom, ze zrovna k Witcherovi3 vyslo a snad i vyjdou nektera bezplatna dlc. A kdyz mluvite o porovnani nakladu...kolik stoji vyvoj AAA hry na PC,XO,PS4, ktera v zakladu nabizi otevreny svet, orchestralni hudbu, dabing, x desitek herni doby a ja nevim co vsechno...a kolik stoji takova mobilni hricka jako angry birds, ve ktere je zpoplatneno uplne vsechno...takze tech 1200 je vic nez opodstatnenych

+2/0
10.8.2015 11:29

M54a74r57e49k 82Š89e18b42e72s74t57a 2963281273357

přesně! až bude ve F2P hrách stát největší balíček herních gemů nebo prostě čehokoliv co tam mají třeba 200Kč neřeknu ani ň ale ta cena největších balíků herních měn je třeba i třikrát větší než AAA hra.....

+1/0
10.8.2015 11:35

A85l19e26x49a53n69d33r 66C11h43y84t81i90l 2154492655671

na druhou stranu je pozitivni, ze skolou povinne deti aspon jdou delat neco uzitecnejsiho:)

0/0
10.8.2015 12:31

A59l46e81x17a14n56d15r 39C21h17y45t38i13l 2504782955811

Nektere radoby free to play maji podobny model. Hrajete 10 levelu a pak si musite koupit pristup do dalsich levelu. Takze ne, neni to rozdil.  Muj nazor na WoW je takovy, ze klidne at jsou mesicni poplatky, ale dalsi rozsireni by mela byt automaticky zdarma. Neni divu, ze komunita WoW je polovicni nez byvala.

Poctive f2p ma zpristupneny veskery obsah hry, pouze vzhledove itemy se muzou dokupovat. 

O Witcherovi se pred vydanim rikalo, ze vsechna dalsi DLC budou zdarma, ale nebude tomu tak. Ale ja se na ne preci nezlobim. To jste spatne pochopil. Jen argumentuji nesmyslem, ze AAA titul  se jednou koupi a je zpristupnen veskery obsah a uz nikdy se nemusi nic dokupovat.

Co to je vyvoj AAA hry, to se muzeme pobavit. Mrknete se na screeny napriklad z Defiance. Take se to vyvijelo, ale nic to od Vas do zacatku nechce. Pokud se Vam to bude libit a budete chtit, tak si neco koupite.

Myslite, ze to snad vyvijeli zadarmo? To vsechno, co uvadite, je i tam.

Ja tu totiz nehovorim o Angry Birds, ale o F2P celkove. A to Angry birds tedy rozhodne neni.

0/0
10.8.2015 12:25

M82a70r95t94i60n 56C30u18m56p15e97l17i27k 7371320183892

nejvic by to bavilo, kdyby si clovek hru proste koupil a dal se o nic nestaral a nic neplatil. Tento model model je neskutecne vyderacny, jenz sice vi, ze ho dost lidi odhodi, ale zaroven spousta lidi naleje az stovku dolaru. Nicmene nejde ani tak o trh (i kdyz z casti jo), ale napr. prave tato hra je koncipovana tak, ze ji je treba dotovat vicemene neustale (dobijeni zivotu), tzn. coz je mnohem vice odrazujici, nez si dvakrat neco koupit a dal po zbytek hry nic neresit.

0/0
10.8.2015 11:23

A47l81e44x28a80n61d21r 19C42h62y87t38i96l 2924152855191

AAAA pan cenzor dorazil. Dobry den.

Takze opravim par slov velkymi pismeny ano? Bude to dost slusne??

Co to je za UCHVATNY nadpis? Klasicke free 2 play svinstvo?

Okurkova sezona dorazila uz i do Bonuswebu?

To je teda NADHERA. 

Kdo to psal? Zach? Aha, tak je mi to jasny. Asi ma problem s definici "free to play". Zjevne nepochopil, co to klasicke free to play je. Kdyz uz nalepkujete, tak  "freemium ci pay to play svinstvo", ale shodit klasicke perfektni free to play je asi jako napsat do hlavniho titulku, ze vsichni redaktori vsech novin stoji za HOUBY. Coz si napriklad pan Kasik z Technetu  jiste nezaslouzi.

0/−21
10.8.2015 10:12

M32a78r69e71k 98Š89e61b98e56s51t17a 2313931793227

těch pár světlých vyjímek ve F2P světe které spočítámě na prstech jedné ruky je právě důkaz toho že to prostě svinstvo je....

taky mám rád F2P hru Path of Exile - ale osobně bych si tu hru radši koupil za plnou cenu a měl tam všechny ty hezký skinny než abych platil za světélkující meč 500Kč....

+2/−1
10.8.2015 10:56

A29l23e12x96a61n62d11r 18C84h84y27t92i42l 2784582215911

Ja nehraju hry kvuli svetelkujicim efektum. A radsi nez Path Of Exile mam Diablo. A neni to o cene, je to proste o hratelnosti a zabave. Bavi me vic. I kdyz pak prisel datadisk a vlastne to tak chtelo za dalsi obsah dalsi penize. Cena za uspesnou hru vetsinou neni nikdy konecna.  Viz Battlefield 3, World of Warcraft a dale. Diablo, WoW ci BF jsou jen dukazem toho, ze z uspesnych her se tahaji penize neustale a dokud znacka bude zit, bude se to dit.

Nejde o par svetlych vyjimek, jde o nazyvani veci pravym jmenem. Je spousta her free to play, ktere jsou skutecne zdarma a bud se dokupuji vzhledove veci nebo si na ne musi clovek chvili pockat a farmit (aspon si toho pak vic vazi).Mne by moje ruce a ani nohy opravdu nestacily k tomu, abych ty hry spocital. Ale tak jde jen o to, kdo chce hledat, kdo chce zkouset. Nic vic.

0/−1
10.8.2015 11:14

M31a17r14e53k 48Š27e48b91e82s29t34a 2203131863487

ale když si koupím datadisk do WoWka tak ho prostě mám celej..chápete...CELEJ a ne že budu chvilku hrát a hukne na mě cedluka jestli nechcu tisíc gemů v akci jen za 500Kč!!!

+1/0
10.8.2015 11:18

A81l74e18x82a89n18d34r 55C30h69y83t86i80l 2954282295971

Nemate, jsou tam mesicni poplatky, takze kdyz nezaplatite, tak NEHRAJETE, chapete?

Chcete na jinej realm? Zaplatite. Chcete zmenit pohlavi postavy? Zaplatite. Chcete koupit hezciho mounta? Zaplatite!!!

Za vsechno se tam PLATI, tak v cem je to lepsi nez Free to play????

+1/0
10.8.2015 11:24

M39a24r10e85k 74Š68e80b95e63s15t77a 2433761963817

To snad nemyslíte vážně tuhle otázku...je to lepší v tom že když už zaplatím tak mám VŠECHNO.....kdybyste chtěl všechno z F2P her nestačilo by vám ani sto tisíc :D

+2/0
10.8.2015 11:28

A96l78e21x66a70n74d31r 83C96h60y82t82i63l 2404662955631

Ja nevim, ale Vy jste asi WoWko nikdy na offiku nehral ze?

Tam nemate VSECHNO, co to melete?

Jsou sluzby a veci, ktere si muzete pouze koupit solo mimo standartni poplatek za hrani a porizovaci cenu hry!Tak trochu matematiky jo?

Hral jsem WoW 7 let a jsem rad, ze jsem z toho venku.

Porizovaci cena 1000,- a vysly za tu dobu tusim tri datadisky, kazdy cca za 900,- - soucet=3700,-

Mesicni poplatky min. 12x300,- x7 = 25200,-

Takze za samotnou hru POUZE cca 30000,- a  to tam nepocitam to, kdyz bych nakupoval vsechny dostupne mounty a vyuzival vsech sluzeb napriklad na bonusy ke grindeni, ci zmeny ucesu nebo co to tam tenkrat bylo mozne za uplatu. Uz je to 4 roky zpatky.

Lehce bych dosahl tech udavanych 100.000,-, ale kdo by to proboha delal? Jen clovek, co WoWkem zije a nedela nic jineho.

Ano, znam i takove lidi, co si kupuji tanky ve WoT, ale to neznamena, ze je to ve vsech placenych titulech zdarma a ze nejaka jednorazova castka za hru zpristupni vzdy vsechen obsah a moznosti.

A myslim to smrtelne vazne.

+1/−1
10.8.2015 11:44

M98a36r80e87k 86Š61e17b16e36s86t36a 2123551223537

já hrál WoW do Cataclysmy od startu a prostě vždycky sem měl celý obsah za svoje peníze, nikdy mě hra neřekla sry, musíš čekat 24 hodin než se ti zpřístuponí tenhle dungeon protože jsi v něm už dnes byl----nebo zaplať a můžeš hrát hned....pokud ještě dobře vidím je to diskuse pod recenzí na Angry Birds 2 která je zdrama drahá!.....a říkám znovu, čest vyjímkám, kterých moc ale není a každá má svoje omezení......PoE je celé zdarma ale všichni vypadají jako šupáci pokud neplatí....WoT je celé zdarma ale proti člověku co má nakoupenu vzácnou munici máte opravdu pramalou šanci, zvláště pokud to ještě navíc umí dobře hrát....a to sou ty omezení které sou u F2P ale u placených nejsou! Někde startují všichni z jedné lajny, jinde si někdo může startovní bloky za penízek posunout dopředu......co je lepší je myslím jasný...

+1/0
10.8.2015 13:38

A72l12e88x11a84n61d57r 32C17h39y12t35i90l 2844272655951

Jak jsem rekl, nove hry moc nevyhledavam, (krome tech kterych jsem fanouskem od zacatku - napr.Witcher ci Fallout), takze netusim, jak je to v nekterych z nich dnes. Napriklad WoT jsem nehral asi 3 nebo 4 roky, Drakensang asi 3. Ale WoT byvala dobra hra, kde to hazelo lidi do stejne skupiny podle toho, co meli za vybavu.

PoE - takze cely obsah je vlastne dostupny. Ze vypadaji jako supaci me moc nezajima, hraju hry kvuli hratelnosti, kdybych mel resit jak postava vypada s jakym itemem, pripadal bych si kapanek zzenstile. Ale je to evidentne otazka priorit. Ja holt vyrustal na Didaktiku a grafika nebyla tenkrat tak podstatna.

Jinak jsem si vzpomnel jeste na alternativu k WoW - Rift. Je to take f2p, ale jsou tam omezeni. Nicmene nikterak drasticka (nejde prodavat na aukci, omezeny pocet batohu, omezeny pocet hrdinu). Ale kdyz me to bavilo, taky jsem tam nejakych 600 poslal a hru poslal moznostmi vicemene na uroven WoWka. Za tech nekolik set hodin, ktere jsem u toho stravil, mi to prislo ok. Priklad z prvni vety jsem bohudik u zminovanych ci mnou hranych her nikdy nezazil, takze to povazuji spise za takovou vyjimku. Pokud to nekdo podporuje, je to blazen. A za svinstvo to samozrejme povazuji take. Jen jsem to nikdy nezazil (mozna, protoze si prave ty tituly peclive vybiram)

0/−1
10.8.2015 14:26

M18a23r44e49k 26Š92e20b27e13s60t44a 2873941803517

Hraju GW2-líbí se mě, platím...

Hraju PoE-líbí se mě,platím...

Mám rád dobrý hry....a když si představím jak fantastický by tyhle hry byly bez F2P modelu (v případě GW2 placení herní doby a otevření všech udělátek a omezení) - nemůžu nikdy říct že F2P je dobrý!!!!!!!! Jen je někde lépe zpracovaný než jinde.... .)

0/0
10.8.2015 17:57

A48l39e20x61a51n65d20r 12C50h13y72t57i84l 2364262305191

Jinak podotykam, ze tech 30000,- bylo jen to co jsem MUSEL zaplatit, ne to co jsem chtel.

0/−1
10.8.2015 12:38
Foto

O31n39d92ř41e77j 13Z55a19c77h 3833800103232

Klid. Nepíšu, že f2p je svinstvo (což, mimochodem, na mobilech většinou i je), ale že Angry Birds 2 je klasické f2p svinstvo. To je rozdíl. Označení f2p používá ve spojitosti s Angry Birds 2 i Rovio, je to obecné označení obchodního modelu. A ten může být uchopen dobře, nebo špatně.

+3/0
10.8.2015 13:33

A44l22e57x60a85n61d74r 65C23h40y97t21i92l 2464522445351

Vyzni to jako kritika celeho pravoverneho f2p, se kterym nikdo z normalnich hracu, kteri ho vyuzivaji, problem nema. Mozna patrim mezi hraci ke starsim, ale psany text mi nikdy necinilo potize chapat.  To k tomu titulku potrebujete dodavat vysvetlivky, aby to nekdo nepochopil jinak? Tak bude mozna chyba v tom titulku. 

Moznosti, jak to napsat, je nekolik. 

Napriklad:

Angry Birds 2 nebrat. Je to klasické pay 2 play svinstvo*

Angry Birds 2 nebrat. Je to ostuda žánru free 2 play 

Angry Birds 2 nebrat. Je to hra vydávající se za free 2 play 

*Osobne mi prijde "svinstvo" od novinare v clanku  ponekud vulgarni, ale to je Vase starost.

Vytocil jsem se fakt dost, takze "Klid" je na miste. Omlouvam se, ale to fakt neslo zadrzet.

+2/−5
10.8.2015 14:44

M89a86r39e34k 65Š64e86b19e70s35t63a 2513721813397

ale F2P je svinstvo....i ty nejlepší f2p hry by byly mnohem lepší kdyby neměli model f2p ale klasický.....to je prostě FAKT!

+1/−1
11.8.2015 9:46

A11l37e68x59a98n33d49r 63C54h53y17t98i94l 2304832665131

To je proste NESMYSL!

0/−3
11.8.2015 11:13

L73u52k92á93š 70J88a77n57d70u51r25a 6364218239503

Jak pisete - tento model mi prijde jako nejvetsi ubohost, ktera v dnesni dobe existuje. Hru hraju, protoze me to docela bavi, ale nedam jim za to ani cent uz z principu. Kdyby hra byla treba za 2,99 nebo kolik to stalo, nemel bych sebemensi problem jim to za to dat, protoze hra je opravdu povedena. Ale abych si za 3 dolary koupil pul hodiny hrani? Par kouzel atp.? Ani nahodou....meli by tento model zakazat :) jako zaplatit za neco €50 a nemit to stale naporad - to je hnus....

+2/0
10.8.2015 8:59

V57o67j19t64ě76c92h 44T11r50u32h84l80á58ř 2655919886

Free 2 play není blbost ale musí se umět správně udělat a měl bys mít vše odemčené a hlavně ti co by chtěli něco zaplatit, tak by neměli být zvýhodněni.

Např. Dota2. koupit si můžete tak maximálně skiny a podobně designové věci, ale hra samotná je pro všechny stejná a nikdo nemá nic navíc nebo míň.

Na PC to ještě není tak hrozný, ale v hrách pro mobily a tablety je to vidět už hodně.

+4/0
10.8.2015 9:23

F85i67l59i77p 30P88e45t40e48r 1908126384811

Ja byl trochu zklamanej u Hearthstone. Ale po chvili hrani jsem si vsiml ze jde porazit i lidi co maj nakoupenych x balicku. Jde o to hrat a naucit se hrat aby clovek vyhraval "play 2 win".

+1/0
10.8.2015 10:52

A34l37e42x40a66n50d37r 20C29h89y20t38i50l 2514702855171

U Hearstonu jsou docela fajn obcas ty bonusy za jine Blizzardi hry. Treba karty z HotS.

0/0
10.8.2015 12:27

J28o90s78e61f 38K68u60b45e30š 9685325779264

Kde jsou doby, kdy jsem si koupil hru a pak tohle neřešil... Tenhle model přímo nesnáším a hry na tablety a smartphony to zdegradovalo...

+15/0
10.8.2015 6:09

A84n89d16r29e25j 94R51ů49ž91i24č63k77a 6667765496

Hodne F2P her na mobilu je takovejch. Porad je dost dobrejch P2P her.

+1/0
10.8.2015 9:44

A48l78e46x73a54n40d71r 20C59h29y95t68i80l 2944452815151

Hodne vyvojaru, velka konkurence, nasledne prilis nizke ceny, spousta her kompletne zadarmo mozna jen s pridavkem nejake reklamy. V tomto pripade jde o tezeni ze znacky, dokud jeste neni uplne mrtva. O modelu rozhoduje vedeni studia. Takze jsou to zrejme idioti.

0/0
10.8.2015 10:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.