Diskuse k článku

RECENZE: Super Mario Run je první oficiální hra s Mariem pro chytré telefony

Hra s legendárním instalatérem Mariem je poprvé oficiálně dostupná na mobilní telefony a tablety. I přes původní obavy je to trefa do černého.

Upozornění

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J34a69n 79P76r71o25k35o52p 2603206795466

Hra je super. Jedná se o odreagovávačku kdy můžete hrát celé hodiny a nebo jen pár minut treba v čekárně u doktora. Jedinou výtku bych měl k chybějícímu landscape módu a neustálému připojení na internet. Jinak mě vcelku mrzí negativní recenze typu "Musím platit? Tak dám jen jednu hvězdu" atd. upřímě je jednou zaplatit lepší než free to play model kde nechám těch peněz ve hře víc. Mnoho hŕačů nadává na free to play, ale když dojde na lámání chleba tak píšou, že ho mají raději což se mi potvrdilo u několika lidí z mého okolí (kteří též přispěli k nízkému hodnocení). Pro fanoušky Maria vřele doporučuji a nenechte se odradit nízkým hodnocením je většinou od lidí co čekali, že hra bude zdarma ;). Tahle hra za 10€ dle mého názoru stojí.

0/0
17.12.2016 5:23

P84e18t80r 37P77e63t13r 6663572108733

No ja mam hodne placenych her a tahle je silne prumerna za silne naprumernou cenu. Takze se lidem vubec nedivim. V dobe, kdy trh zacinaji ovladat hry typu pokemon prijde nintendo s mario run, ktery by byl i v dobe zacatku jen prumerny. Natoz ted a obzvlast s cenou 10eur.

Lidi nebudte blby. Mario run je hezky ale asi tak stejne zabavny jako vsechny ostatni hry tohohle typu. Tim nechci rict, ze se u toho clovek nezabavi ale platit takovou castku, kdyz to stejne vam nabidne jina hra zdarma nebo za ecko ci dve je proste hloupost. Nintendo mam hodne rad a dodnes si obcas pustim stary SNES ovsem tohle je hodne velky krok zpet. Nintendo prislo s jednoduchou hrickou, kterou zvladne naprogramovat kdejaky nezavisly vyvojar a chce za to penize jak za Ackovy titul na playstation

0/0
17.12.2016 22:31

J68a51n 65P23r16o80k36o54p 2753876885926

To uz zalezi na posouzeni (proto prvni 3 kola zdarma) me se titul libi moc a existuji i jine podobne hry to mate pravdu, ale tam vetsinou cekate na doplneni energie nebo je stale opakujici se prostredi. Tady mate dle meho nazoru perfektne vytvorene urovne a neustalou vyzvu bez cekani. Nintendo si za sve hry nechava zaplatit a kdo hru nechce tak si ji nemusi kupovat - nepropaguji ji, ale hodnotim, kdyz ponecham cenu stranou jedna se o velmi dobrou hru (opet je to muj nazor) a vyvojar ji ohodnotil na 10€ je to stejne jako s AAA titulama take jsou ze zacatku drahe. Za me 90%, ale jak se rika tisic lidi tisic chuti - Vam se nelibi a me zrovna uchvatila :)

0/0
18.12.2016 6:57

O52n71d82ř85e69j 62Z61a22c19h 3803910823322