Základní princip je triviální. Z modrého slunce proudí paprsek světla, kterým lze rotovat. V každé úrovni se navíc nachází několik zrcadel, od nichž se světlo v různých úhlech odráží. A cílem je dopravit paprsek do jakési hvězdné brány.
Hráč tak musí hledat rozličné kombinace plošin a úhlů, pod kterými rozličné překážky překoná. Obtížnost jednotlivých obrazovek si pak můžete nastavit sami. Závisí totiž na počtu krystalů, které při rozsvícení hvězdné brány aktivujete.
V každé úrovni se nacházejí tři a v pokročilejších fázích aktivace všech z nich potrápí mozek.
Tento jednoduchý princip funguje překvapivě dobře. Různé typy zrcadel vytvářejí širokou paletu kombinací, a rébusy tak dlouho působí svěže. Přesto je to zábava spíše na kratší herní seance.
God of Light rozhodně vyžaduje trpělivost. Pokud vás osloví především hry se zběsilým tempem, může tento titul nudit. Příznivce logických her potěší, ale časem se dostaví stereotyp.
Je to milá hříčka, která nijak zásadně nevybočuje z řady. Potěší graficky, pozlobí nepřesným ovládáním a nepřekvapí cenou okolo padesáti korun. Za stejné peníze však lze koupit citelně povedenější tituly.